Maşallah maşallah forum warezci kaynıyorda haberimiz yok. Siz kul hakkına girip ***** kullanırken sorun yok. adam kendi para birimiyle 50 60 liraya birşey satınca pahalı oluyor ve ucuz satsaydı mantığıyla ***** kullanıyorsunuz.
Hadi bunlarıda geçtim utanmadan Jannah tema sahibine laf atıyonuz ilginç bir milletiz
Harika bir adım atmış alnından öpesim geldi.