BD911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir ilaç doktor tavsiyesi olmadan alınmaz.
Hocam ilaç olarak geçmiyor vitamin olarak geçiyor.
Aslında b12'nin fazlası vücuttan otomatik olarak atılıyor.
Aile hekimine bir danışayım