Xx.xxx fiyatlar kazanıp aynı zamanda bunun eğitimini 150den fazla kişiye sattım. Ve ucuza vermiyordum . Kazancınızınız 2 haftalık yerine 3 4 ay stabil olması gerek bence satış için, aynı zamanda bu tip eğitimler forumda yasaklandı. Forum dışında da satmaya kalkarsanız o eğitim seti elden ele gezer kolayca. İlk ve en çok satan kişiydim forumda.
Ayrıca şunu önerirm bence çekil.O kazandığın paraya ne oluyor anlamıyorsun.