ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
makina ilemi satıyorsunuz siteyi ?
konuyu aydınlatsaydınız keşke..
kıralık kabınler var senelık kendı sahsı cıhazlarımı satmıyorum 2 tane dell son sıstem makınam var onlar harıc kıralık olan kabınlerı verıyorum