Büyükşehirler yaşanmaz durumda. Şimdiki aklım olsa ne yapar eder küçük bir ege ilinde sessiz bir ilçeye yerleşirdim. Her yer inşaat, toz, beton, araba, korna sesi ve insan dolu.