Hocam senin vesilenle bende teşekkür edeyim , gerçekten mükemmel bir firma , ticket atıyorum hatta bazen yapmak zorunda olmadıkları bişey için yazıyorum . Cevap olarak işlem tamamlandı cevabı geliyor. Bazı firmalar gibi ticketlara osmanlı fermanı gibi uzun uzun yazıp geçmiyorlar.