Hocamın çok güzel bir sözü vardı ; 18 yaşına kadar size her şeyi zorla öğretmek isteriz ama 18'den sonra artık kimse size bilgi vermek istemez herkes kendine saklar diye. 18'ime girdikten sonra hep böyle oldu hep çok çaba gösterip insanlardan zorla bilgiler edindim. tavsiye ederim.