İşlemcisi eski nesil olsa bile serisinin en iyilerinden. Çalıştır bölümüne dxdiag yazarsanız ekran kartınızı öğrenip ona göre fiyat belirlemenize yardımcı olabilirim.
ekleme yaptım hocam , kusura bakmayın dışardayım evden birisini yönlendirerek işlem yapıyorm (: