SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer giriş çözümü bulamazsanız parayı bana herhangi bir bankadan ilettiğiniz taktirde ödeme yapmanız gereken arkadaşa ödemesini ben geçerim.
Hocam paparaya girebiliyorum ama herhangi bir banka üzerinden para yatiramiyorum. Sim kartı kaybettiğim için sms gelmiyor. Sms gelmeden para yatirabilecegim birşey yok mu