Arkadaşlar 3 gündür evin içinde sim kartımı bulamıyorum. Paparaya giriş yaptığım için şuanlık sms onayı sormuyor. 20 30 TL falan bi para atmam lazım içine kartsız işlemler de sms onayı olmadan para yatirabilecegim bir sistem var mı ?
Açık artırma ile ürün aldım
@BilWeb; arkadaşımızdan onun bile parasını yollayamadim özrümü buradan belirteyim. Hocam bir yolunu bulur bulmaz aticam.
Benim para çekme para yükleme veya para gönderme işlermlerimde hiç sms onayı istemiyor. Arkadaşın papara numarasına gönderim yapın, sms istiyorsa başka bir çare bulun derim.