Hocam aynı şekilde aynı yolunuzu izleyerek son 1 ayda ban yiyen domainlerimin banlarını çözdürdüm. Ve kapanan hesaplarımdan önemli olan bir taneyi bir kaç gün önce itiraz mesajı yollayarak açtırmayı başardım. Banlı olan domainimi de manuel şekilde merkezdeki uşaklara mail yolu ile ulaşarak üzerime almayı başardım. Yani aslında hesap kapandığı zaman olay bitmiyor. Yeniden açtırabiliyorsunuz.
Maalesef bende açmadılar hocam. Acaba diyorum, bir konuda bilmeyerek de olsa spam saydıkları bişey mi yapıyorum...