Konu
İsmi yeter diyenlere IPhone 8Plus
19-09-2020, 23:39:10
#8
CnCServer
Siz araçta satın bu dürüstlükle ilk müşteriniz tüm r10 üyeleri olur, helal kardeşim 👍 Gerçi benzin 7 tl yi geçti herkes alsada ilk depo fulleyip bittimi depo 3 ay kapı önünde yatırır aracını.