Merhabalar, arkadaşlar telefonumu
memnun olmadığım için satmak istiyorum. Memnun olmama sebebim de, birkaç ay kadar önce ekranı çatlamıştı kötü göründüğü için değiştirdim telefoncu da ve bunun karşılığında 400TL ödedim. Elim çok çabuk terlemekte ve özellikle bu yaz aylarında terden dolayı bazen klavye 2-3 harfe birden basıyor gibi oluyor. Terlemezsem sorun yok. Her defasında elimi temizleyip, telefonun ekranını silmekten bıktım.
S*alak gibi tekrardan orjinal cam da taktırmak istemiyorum, keşke 400 daha verseydim serviste yaptırsaydım. Gerçi birçok kullanıcı dışarıdan cam tamiri yaptırıyor, sorun yok ama söylediğim gibi elim çabuk terlediği için benim için problem.
Bazen satış konularında görüyorum, annem kullandı gibisinden. Yok hep ben kullandım. Telefona çok narin de davranmam. Yani çoğunlukla masa başında oluyorum işte de, evde de; koltuğa oturur oturmaz masanın üstüne koyarım. Koyarkende ittiririm monitörün altına doğru uzağa gitsin elime dolaşmasın diye. Dışarıda olduğumda da cebimde durur. Kılıftır, yok anahtarla aynı yere koymama falan yok. Bunu da fotoğraflarda görürsünüz, çizikler mevcut.
Telefonu 2018 sonlarına doğruydu,
Vodafone bayisinden almıştım. Garantisi devam ediyor sanırım ama ekranı değiştirdiğim için gitmiştir. Bu arada soracak olursanız telefon başka hiçbir şekilde tamir görmedi, bir problemi de mevcut değil. Pil sağlığı ise
%85, hafızası
64GB. Rengini soracak olursanız da
uzay grisi. Kozmetik olarak da bence 9, kişisel bir şey bu. Herkes için geçerli ölçtürebileceğim platform bir şey varsa söylersiniz. Ama olay budur, benden bu değerlendirmeyi aldı şu an itibariyle.
Fiyat: Telefoncu 4000 verdi satmadım, yok şunu verdi satmadım bilmem ne bilmiyorum. Ne sordum ne de bana bir şey söylediler. Sahibinden son 15 gün içerisindeki ilanlara baktım 3000-3500'e kadar yurtdışı ve bozuk(kasa kırık, cam kırık, orta tuş problem bilmem ne bilmem ne) fiyatları verilmiş. Minimum da 3500 den başlamışlar ki gene onların da birçok problemi mevcut. Bunları yazıyorum neden, sizde bakabilirsiniz diye.
Benim istediğim rakam ise :
3.500TL https://hizliresim.com/jivNRP
https://hizliresim.com/576W5F
https://hizliresim.com/g14XXw
SATILDI