Ben en çok nasıl yaratıldığımızı değil de neden yaratıldığımızı düşünüyorum. genelde ihtihan dünyası işte iyiliik yap cennete git kötülük yap cehenneme git cevabını veriyorlar ama bana saçma geliyor insanların elenmesi üzerine kurulu bir sistemin olması. yani haşa kendinizi allah'ın yerine koyun her şeyi yaratabiliyorsunuz ama bir eleme sistemi yaratamıyorsunuz saçma geliyor. bilemiyorum felsefe çok ayık kafayla yapılacak bir şey değil

sorularınızı çok ama big bang teorisi birazına cevap veriyor
merhaba bütün dinler iyi insan olmayı amaçlar amaç insan olmaktır peki insan nedir diceksin insan ALLaHIN Sıfatlarını tasıyandır ve ortaya cıkarandır. bir olayla karşılaştığında orda babanda olsa Alahın sıfatı olan adalet ortaya cıkarmak ve o anda adaleti sağlamaktır. senin ruhun Allahın esmalarından yani sıfatlarından oluşmuştur sen merhamet ederek adaletli olarak cömert olarak ilahi sıfatları yasarsın bunlarda zaten ibadettir bana göre, yaşadığın her yerde İNSANA yarasır sekilde yaşamaktır hayatın amacı, bana göre Allahı bilip Allaha yakınlaşmaktır ibadetlerin hepside bunu amaçlar diye biliyorum ibadetler amaç değil araçtır ben böyle düşünüyorum bir hadisi şeriftede Gizli bir hazineyim bilinmektir muradım der Allah