Aslında sorunun cevabı çok basit. Bütçeniz var ise kesinlikle alınmalı. Sadece iphone değil, Apple'ın tüm ürünleri alınabilir. Pahalı mı evet pahalı ama bütçesi olan için tabletleri, telefonları düşünmeden ve gözü kapalı alınmalı. Hiç bir zaman pişman etmez insanı. Tek sorun ülkemizde gerçekten aşırı pahalı olması. O da Apple'ın suçu değil.