Bir insanın kalbini böbreğini herhangi bir uzuvunu kusursuz olarak yapamaz hiçbir insanoğlu. Düşün küçücük milyonda bir spermden bunlar muazzam şekilde dünyaya geliyor. Diyaliz makineleri o el kadar böbreğin yaptığını tam anlamıyla yapamıyor. Bunca hikmet varken insanoğlunun hala Bing bang gibi sacmalamasi ise çabası. Suanki aklıyla ilmiyle yapamıyorken herşeyin kendi kendine olduğunu düşünmek komedi 😁
Müslüman bir insanım fakat bu kadar saçma bir yorum görmedim.
Şu kadar söylüyorum : 50-100 yıl sonra senin kopyanı yaparlar sen onun yanında sahte kalırsın

+ her yerimiz'den kusur akıyor farkında değilsiniz galiba

Kırılgan ve zayıf canlılarız.