İnsanda bir evrendir, başlangıç olarak 2 tane hücreden oluşur. Bu 2 tane hücrenin birleşmesinden onlarca doku hücresi oluşur; alyuvar, aktuvar, kök hücre.... bunlar da bir birine benzemez. Aynı sizin hava ve gazı ayrı tutmanız gibi. Bu evrenin de belki sorumlusu bizizdir. Bizlerde bir araya gelerek şuan ki bulunduğumuz evreni oluşturuyoruz, aynı hücreler gibi. (Televizyon içinde televizyon izlemek)
Bizim evrenimizde hücrelere ihtiyaç duyarız ama umursamayız.