Hocam yanlış anlamayın ama çoğu satış konunuzu böyle yapıyorsunuz. Bence doğru olmayan bir şey bu. Yönetimi boşa meşgul ediyorsunuz.

Moderatör de bu yüzden silmiş olabilir.