Bilkent’ten mühendislikten mezun olmak üzere bir kuzenim
Bir başka diş hekimi kuzenim ve ben araştırdık almanyada iş yapabilir miyiz iye ve araştırmalar sonucu imkanımızın olduğunu gördük. Aslında fikir Bilkent’teki kuzenimden çıktı. Konuyu çokta detaylandırıp sizi yormadan sorumu sorayım.
Sizce Almanya’ya gidilmeli mi? Çok teşekkür ederim şimdiden ellerinize sağlık
Not:9k+€ gibi bir maaş