Asla ve kat'a iş yaptırmayın. Kendi parasıyla rezil olmak isteyen varsa buyursun bunlara iş yaptırsın.

10 Temmuz tarihinde bu arkadaş ve yazılımcısı ile anlaştım. Yapılacak yazılım için 5000 TL istediler. Kendilerine güvendim ve işin tüm ücretini baştan gönderdim.İşimin çok hızlı bir şekilde bitirilmesi gerekiyordu, yeter ki bitsin dedim ve bunlarla anlaştım. Anlaşmaz olaydım. İş teslim tarihi Temmuz sonu demelerine rağmen, yani 20 gün süre vermelerine rağmen proje Eylül'ün 10'unda yarım yamalak bir şekilde teslim edildi. Projede o kadar çok hata var ki, şimdi bunları düzelttirmek için başka birine binlerce lira ödemek zorunda kalacağım. Hiç bir şekilde destek sunmuyorlar, yaptıkları yazılım hata dolu. Hadi hepsini geçtim tekrar başka birine yaptırılır da bu arkadaşların geciktirmesi nedeniyle 6000 TL de işimde zarar ettim, yazılıma verdiğim para hariç.

Buraya daha detaylarını yazsam roman olur. Parasıyla rezil olmak isteyen varsa buyursun çalışsın. Hayatımda bu kadar rezil bir hizmet aldığımı hatırlamıyorum.