Vercheing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar mühendisliği Türkiye'nin en iyi okullarında okumadıktan sonra hangi okulda okuduğunun pek önemi kalmıyor maalesef. Bu durumda da yapılabilecek en güzel şey eğer birden fazla alternatifiniz varsa şehir seçmek olacaktır. Okulda öğretilen programlama dilleri de çok temel seviye de kalıyor, bunu baz alarak tercih yapmayın önemli olan sizin okul dışında kendinizi ne kadar geliştirdiğiniz.
Tamamen tersini düşünüyorum, en iyi okullarda okumanın da artısı olur tabi ama bilgisayar mühendisliğinde her şey kendini geliştirmekten ibaret. Çok fazla alanı ve imkanı olan bir bölüm ama hangi okul olursa olsun her şeyi öğretmeleri imkansız. Geri kalan her şey öğrenciyle alakalı, hangi sertifikaları var, nasıl projeler geliştirmiş, hangi etkinliklere ve kulüplere katılmış gibi birçok etken öğrenciyi öne çıkarıyor...