Merhaba sevgili r10. Ek tercihler de puanım Kocaeli üniversitesi bilgisayar mühendisliğinden 7 paun fazla. Yazmayı düşünüyorum. Sizce nasıldır? Okuyan arkadaşlar var mı? Hangi dilleri öğretiyorlar?