2007'de steve jobs devrimi tanıttı.

Nokia'ya kalsaydık symbian ve tuşlu basmatik telefonları ısıtıp ısıtıp sunuyorlardı.

Geçmek için fazlasıyla sebep benim gözümde,

Apple'a *** atan android kullanan insanlar ellerindekinin apple'ın devrimiyle o hale geldiğini bilmiyorlar maalesef.