2007'de steve jobs devrimi tanıttı.
Nokia'ya kalsaydık symbian ve tuşlu basmatik telefonları ısıtıp ısıtıp sunuyorlardı.
Geçmek için fazlasıyla sebep benim gözümde,
Apple'a *** atan android kullanan insanlar ellerindekinin apple'ın devrimiyle o hale geldiğini bilmiyorlar maalesef.