benim de boşta domain duruyor. yine kafamdaki bi çalışma türü için satın aldığım tema da boşta. subdomaine entegreydi ve tüm içerikleri girilmişti. oradan komple çıkarıp sıfır domaine bağlayarak ip resetleyip yine sıfır, portable tarayıcıdan günde 30 pin şeklinde manuel çalışma sürecine girmeyi planlıyorum. ama şu sıra otomasyon mevzularına biraz hız verdim güzel işler çıkacak gibi. yine de bu süreci devam ettirirken yanda da manueli yürütme isteğim var. başladığım zaman benden de bi konu patlayabilir ^^ bu arada neden kapandı hesap sizce, sizde sıkıntılı bi durum yoktıu diye hatırlıyorum ve itirazda açılamaz mı?