Geçen gün marketten çikolata aldık. Fakat eminiz ismini hiç söylemedik.. Masada telefon çikolatayı gören açıdaydı yerken. Tekrar söylüyorum o cikolatayi ilk defa aldik ve adını hiç soylemedik ve instagramda o çikolatanın reklamı cıktı.