iphone 7 plus 8 plus kullanan arkadaşlarım var çok memnun herkes arka kamerası harika ön kamerayı beğenmiyorlar birde telefonları sürekli artıyor 2-3 ay önce 6899 tl arçelik'te satışı vardı şimdi 7649 tl yani telefonu alsanız 3-5 ay sonra satsanız belki aldığınız fiyata satarsınız ama diğer telefonlarda imkansız gibi bir şey birde piyasaya göre fiyatı pahalı 7-8 bin tl benim 1 aylık maaşım derseniz alın ama benim maaşım 3-4 bin tl ise almayın samsung a 71 felan var çok beğeniyorum. sen ne kullanıyorsun dersen valla ben 2 sene önce 699 tlye aldığım GM 5 plus kullanıyorum. ben alamam ancak görüşümü bildirmek isterim.