11 kullanıyorum memnunum. Ondan önce 7 Plus kullanıyordum yine memnundum. Stabilizasyon, güvenlik, kalite istiyorsanız düşünmeden alabilirsiniz. Genel olarak Apple çatısı altında değerlendirdiğimizde hem telefonunuz sürekli güncel, gelen son iOS 14ü yanlış hatırlamıyorsam 6Sler bile aldı. 5 senelik telefondan bashediyoruz. Uygulama marketinde çöp uygulamaya rastlamazsınız, saçma sapan veri çalan uygulamalara yine rastlamazsınız. 11e gelicek olursak, kamera + batarya + işlemci performansı gayet tatmin edici seviyede. Kamerası asla sizi üzmez, özellikle Gece Modu harika. Her sabah kalktığımda %100le başlarım, gece 04:00 gibi %20 uyarısı alırım. Herhangi bir donma, ağırlaşma, aptallaşma yaşamadım. Yakın çevremden Samsungdan, Miden veya diğer markalardan kimi Applee geçirdiysem bir daha Appleı bırakmadılar. Appledan vazgeçip, başka telefona geçip; mutlu olan gerçekten bilmiyorum çok değişik. Günümüzde pahalı mı? Evet maalesef aşırı derecede pahalı. Bir telefona 7.000-8.000 vermek çok üzücü bir durum. Alırsanız kefilim ama

hayırlı olsun şimdiden.