11 kullanıyorum memnunum. Ondan önce 7 Plus kullanıyordum yine memnundum. Stabilizasyon, güvenlik, kalite istiyorsanız düşünmeden alabilirsiniz. Genel olarak Apple çatısı altında değerlendirdiğimizde hem telefonunuz sürekli güncel, gelen son iOS 14’ü yanlış hatırlamıyorsam 6S’ler bile aldı. 5 senelik telefondan bashediyoruz. Uygulama marketinde çöp uygulamaya rastlamazsınız, saçma sapan veri çalan uygulamalara yine rastlamazsınız. 11’e gelicek olursak, kamera + batarya + işlemci performansı gayet tatmin edici seviyede. Kamerası asla sizi üzmez, özellikle Gece Modu harika. Her sabah kalktığımda %100’le başlarım, gece 04:00 gibi %20 uyarısı alırım. Herhangi bir donma, ağırlaşma, aptallaşma yaşamadım. Yakın çevremden Samsung’dan, Mi’den veya diğer markalardan kimi Apple’e geçirdiysem bir daha Apple’ı bırakmadılar. Apple’dan vazgeçip, başka telefona geçip; mutlu olan gerçekten bilmiyorum çok değişik. Günümüzde pahalı mı? Evet maalesef aşırı derecede pahalı. Bir telefona 7.000-8.000 vermek çok üzücü bir durum. Alırsanız kefilim ama hayırlı olsun şimdiden.