7.299dan amazon üzerinden hızlı kargo ile aldım ertesi gün telefonum geldi. Ben başta XS ile 11 arasında kalmıştım ekranı yüzünden fakat güncellik,işlemci ve kamera için 11 tercih ettim 3-3.5 aydır kullanıyorum çok memnunum. Ekranın bir dezavantajını görmedim zaten OLED ekranlar benim gözümü çok yoruyor.
Fakat şunu söyleyebilirim ki ekranın Retina olması sizi yanıltması ekran çok güzel bir farkı yok. Sadece OLEDe kıyasla RETİNA ekranlarda siyah renk kavramı yok çok koyu gri şeklinde oluyor.
Zaten dünya üzerinde yapılan arıştırmalarda bile Samsung S9lar kutudan 720p olarak çıktığını farketmeyip o şekilde kullananlar ile dolu.
cümleler biraz karışık olmuş olabilir günün yorgunluğundan kusuruma bakmayın.
İphone alırken arkanıza bile bakmayın hocam onu bilirim onu söylerim.