Herkese merhaba,

Bi parça ürün gidecek kutu halinde memlekete ancak kargo fiyatları uçmuş durumda. Bunu en uygun nasıl gönderebilirim bazıları shopier,dolap vs kullanarak uyguna gönderiyordu yardımcı olabilecek var mı ?