artık öğretmen atamaları sadece sözleşmeli olarak yapılıyor ve en az 4-5 sene atandığı yerde çalışmak zorunda.(duruma göre 1 sene oynuyor, önceden 2 seneydi). o da zaten doğru bölgeler. zorunlu görev bittikten sonra yayına gelebilir. yanına gelmesi için senin ya özelde çalışıyor olman gerekiyor ya da orada şubesi vs bulunmayan bir kamu kurumda çalışıyor olmanız gerek.
ama yukarıda arkadaşların da dediği gibi bunu şimdiden düşünmeniz en saçma şey. öğretmenlik istiyorsa yine okusun. en kötü ihtimal bir kolejde / özel okulda ya da benzeri bir yerde çalışır.