Bir tanıdığım kız atama beklerken kızla sevgili oldu. Kızla nişanlandı. Evlenmeye bir ay kala kız atandı çocuktan ayrıldı.
Demem o ki kolay kolay güvenilmez. O kadar büyük planlar icine girmenizi de önermem.