Mehmetkk3838 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beden eğitimciyim, özellikle göbek bölgesindeki (abdominal) yağları 7 günde bu seviyeye getirmek imkansız bence. Ve en zor eritilen bölge olmaktadır.
hocam böyle tepkilerin geleceğini biliyordum ama sorun yok sizin görüşünüz saygı duyarım böyle şeyler duydukça gerçekten çok zor birşeyi başardığımı düşünüyorum Sağolun