Beden eğitimciyim, özellikle göbek bölgesindeki (abdominal) yağları 7 günde bu seviyeye getirmek imkansız bence. Ve en zor eritilen bölge olmaktadır.
hocam böyle tepkilerin geleceğini biliyordum ama sorun yok sizin görüşünüz saygı duyarım

böyle şeyler duydukça gerçekten çok zor birşeyi başardığımı düşünüyorum Sağolun