ByMezarkabul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bi fark göremedim nedense, 1. resim göbeği şişirmiş iyice ve 7 gün sonra 2. resim içine çekmiş okadar 😁
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk fotodaki arkadaş ta tüy bile yok ama ikinci fotodaki baya kıllı 🤣🤣
hocam cidden kıllarım çok hızlı çıkıyor