_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Şikayet gelirse, ben yazmış olayım" diyememe sonucu ortaya çıkan komedi.
Kendi açmayacğı bir konu, kendisi nasıl şikayet etsin?
Bende, onun yerine açtım.
Kendisi konu açabilse, ticaret için benden davetiye dilenmezdi.