Hayırlı satışlar , tereyağının fiyatı uçmuş baya tek sorum olacak kokuyor mu hocam ? Erişte yapıp satışını yapıyoruz da tereyağından yana sıkıntı var bu aralar kaliteli kullanınca erişte de koku yapıyor