Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir öğrenci olarak bim ve 101 deki çiğköftelerden yiyorum sürekli ucuz olabilir ama tadları güzel tavsıye ederim fakat alırken iyice bakınız paketine şişmiş veya hava kaçırmış olabilir üzülmenizi istemem
İnternetten almanızı tavsiye ederim aynı fiyata yada daha ucuza denk geliyor tadıda çok daha iyi bimden daha önce almıştım hiç beğenmemiştim.