Bir öğrenci olarak bim ve 101 deki çiğköftelerden yiyorum sürekli ucuz olabilir ama tadları güzel tavsıye ederim fakat alırken iyice bakınız paketine şişmiş veya hava kaçırmış olabilir üzülmenizi istemem