Merhabalar,
Ne zaman sinekkaydı staş olmak istesem en az 4-5 yerimi kesiyorum, az önce yine traş oldum ve şuan 3 yerimde kanamayı durdurmak için peçete var mumya gibi geziyorum
Cildi sürekli bu şekilde kolayca kesilenler nasıl önlemler alıyorlar ? Kesme açısında ve tekniğinde bir sorun olduğunu sanmıyorum.
Tek bıçaklı kullan-at jilet kullanıyorum.

Tavsiyelerinizi bekliyorum.