Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsle geçişte 3gün sürüyormuş falan filan uzun iş kaldık böyle
VDSL altyapın varsa sırf modem yok diye ADSL'e geçme bence. 2. el az kullanılmış ucuza modem bulabilirsin.