Konu
Dolar bey n'apıyorsunuz?
17-09-2020, 17:36:06
#14
Lens
Çoğu şirket belirsizlik yüzünden yurt dışından mal çekimini durdurdu. Ham madde ile anlaşıyoruz dolar 7.30 diyor, şimdi 7.55 oldu dedi. Aradaki zararı karşılayamıyoruz dedi artık. Mal gelmeden %3-4 zarara giriyorlar.