amerika'ya yaklaşık 1 hafta sürüyor, 250-300 TL kadar bi fiyat çıkar
Hollandaya 1-2 kilo arası bir kargo yollamıştım 150TL ödeme yapmıştım
Bu ETSY'de falan ürün satanlar var hocam 18-20 dolara. Bu kişiler nasıl kâr ediyor anlamış değilim?
Ürün yollama maliyeti zaten ürün fiyatı.