Technique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, bir program için cmd başlatmıştım adı Başlat.cmd idi. Bilgisayara reset attıktan sonra görev yöneticisinde bu cmdnin hala çalıştığını gördüm. Görevi sonlandırdıktan sonra geri geliyor, bu başlattığım cmd mi yoksa sistemin içinde olan bir dosya mı ? Eğer o cmd ise nasıl durdurabilirim. Şimdiden teşekkürler.

sistemde olan bir şey sağ tık özellikler yaparsan anlarsınız onun sizle alakalı olmadığını hocam