sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görev yoneticisinden baslangic sekmesinden cmd yi devre disi birakmayi deneyin hocam
Orada görünmüyor acaba bu "Başlat" sistemin içinde olan birşey mi?