Hocam pozitif olmadım ancak pozitife temaslı oldun halama bizle kalıyor normalde ve pozitif çıktıktan sonra 1 gün kaldı kendini kötü hissedince test yapıldı yaşı ilerlediği için hasteye yatırıldı ve negatif olduğunu dahi söylemeden gönderdiler bizde burda 20 gün kadar odasında izole ettik ve şuan evde hiçbir şekilde nefesin kesilmedikçe, ölüm döşeğinde olmadıkça kimse ilgilenmiyor biz temaslı olunca test yapıldı bize eğer test istiyorsanız ben temaslıyım pozitife temas ettim deyin yoksa test yapmazlar öyle oldu diye düşünüyorum o yüzden bu bilgiyi verdim. 14 test sonrası temaslı kişide karantina altında kalıyor ve kimse sizi umursamıyor ihtiyaçları kapıcı alıcakmış jandarma bize öyle demişti. Başka sorunuz var ise cevaplayabilirim biraz iç dökme gibi oldu kusura bakmayın