Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bir arkadaşımın annesi pozitif çıktı an itibariyle. Bende internetten septomlara baktım acaba bana bulaşmışmı bende var mı diye sorguladım kendimi. Hiç bu kadar yakın hissetmedim çünkü. Velhasıl belirtilerin hiç biri uzaktan yakından yok. Tam olarak süreç nedir? nasıl bir durum paylaşırsanız bilgi edinmek isterim. Olurda ileride bulaşırsa vesaire bilgi sahibi olmak lazım.
Öncelikle geçmiş olsun hocam.
Bu hastalığı geçirmiş kişilerden almış olduğum bileğiyle dayanarak;
1.Bol su tüketin.
2.Yapabildiğiniz kadar sirkeli su veya sadece sirke ile genizini gargarayın.
3.Çam kozalağı şurubu kullanın.
4.Sarımsak+süt+zencefil kürünü evde uygulayın