Selamlar,
Corona olmadım ama sağlık çalışanı olduğum için biraz bilgiye sahibim. Böyle yakın bir arkadaş ya da temasınızın bulunduğu bir kişi pozitif çıkınca semptomları hissetmeniz psikolojik olarak çok normal. Ama siz tedbir amaçlı kendinizi mümkünse izole edin. Gerekli semptomlar belirmeye başlayınca da sağlık kuruluşuna başvurun. Şöyle illa temasınız bulunduğunda da size bulaşacak diye bir şart yok fakat tedbirden zarar gelmez.