defi coin almayın aldırtmayın çok doldu piyasa fena patlayacak defiler benden söylemesi çıkar mı bilmem ama btc yükselişte oldukça onlar kaybolacak gidecek defi şuan hiç güvenmiyor örnek sushı burger bunlar iki ile 7 gün içinde kuruldu ve herkesi batırdı sıra diğerlerinde binance de buna ayak tutuyor ... Alırken dikkat et piyası takip et bak açık söylüyorum yarın bir-25 daha görürse şaşırma umarım yüksek yapmamışsındır.