Konu
Trendyol ve Muhasebe'den anlayan var mı ?
16-09-2020, 22:44:21
#14
shnsz
Hocam ben şu yöntemi kullanıyorum. Alış fiyatı + %X kar oranı + komisyon oranı + kdv + net satış için %X kar oranı. Son çıkan rakam üzerinden satışa açıyorum tabi bu alıcı öder kargolar da geçerli yöntem.