Hocam ben şu yöntemi kullanıyorum. Alış fiyatı + %X kar oranı + komisyon oranı + kdv + net satış için %X kar oranı. Son çıkan rakam üzerinden satışa açıyorum tabi bu alıcı öder kargolar da geçerli yöntem.