merhabalar inş kısmet olursa yarın bir 2+1 daire için bir arkadaş ile anlaştım yarın sözleşme yapacağız. Ödeme konusunda elimde bulunan altın, dolar ve gümüşü satıp ödemeyi nakit olarak yapacağım.

Fakat ödeme için karşı taraftan 1 hafta 10 gün müsade isteyebilirim
şuan sormak istediğim elimdeki altın dolar gümüşü yarın bozmam 1 hafta sonra bozmamdan ne gibi farkı olabilir? bunu şunun için soruyorum bu hafta veya haftaya merkez bankası kararı, fed vb bir kuruluşun yapacağı faiz artırımı vb bir durum varmıdır?
not: altın gümüş dolarda zararda değilim.