örnek veriyorum 4000 tl den ağzımı açıyorum başlıyoruz pazarlığa iyi kötü 2500 e anlaşıyoz 1500 önden 1000 iş sonu neyse işi bitiriyorum kalan 1000 i alacam çat 800 koyuyo önüme ya abi bak işimi gücümü ona göre ayarladım diyorum yok , neyse yani çok uğraşcanki 1000 i tam alayım. bende artık kaçarsa kaçsın diyorum 5000 e açıyorum ağzımı keseceğini bildiğim fiyatada pazarlığı bitiriyorum.
Ha bide şöyle bir çözüm buldum mesela kestimi 200-300 tmm diyorum uzatmıyorum 2 gün sonra arıyor şu eklenecek bu eklenecek diyorum onlar için lisanslama falan filan lazım ordan 200 se 400 cekiyom fiyatı mecbur veriyor.
en kıl olduğumda şu sende zaten para var 200 almasan ne olacak yahu arkadaş bende o zaman a101 e gireyim kasaya geldiğimde patronunuzda para var benden almasanız ne olacak diyeyim çıkayım